piektdiena, 2008. gada 7. novembris

Laba garša!

Blakus man te dzīvo skuķis
Bļē, ja jūs zinātu kāds snuķis
Kāds tai žāklī dzīvo kušķis
Kāds tai izļurgāts ir purkšķis
Baigi patīk uzrāpties
Un tai mutē nopirsties
Esmu vienmēr maigs ar viņu
Kā ar gardu pīrādziņu,
Mazs man tikai penītis
Esmu tākā ezītis,
Tapēc sexā man iet plāni
Bakstu tikai viņas āni
Bakstu tā un bakstu šā
Bet tā nekunkst nehujā!
Jūtos itkā nopisies,
Suka, sāk tik pamosties,
Uztaisa tā baisu purkšķi,
Un liek laizīt viņas kušķi
Vai, kā nepatīk ar mēli,
Laizīt jaunavības plēvi.
Un vēl spiests ar mēlīti
Sūkāt viņas sēnīti!
Kaut kā dūša man sāk klibot
Mušas ar sāk apkārt lidot
Tā tak jobcik kakas smarža
Un pat mutē viņas garša.
Jūtos sūdus noēdies,
Nopisies un novēmies!

Nu ir pagājuši gadi
Bet vēl atgādina radi
Ka man mutē kakas smarža
Godīgi? Ir pat vēl garša!

Nav komentāru: